اس ام اس عاشقانه سری۴

سلام دوسان عزیز در این پست بازم از پیامک های خودم اجبارا قرار دادم امیدوارم خوشتون بیاد


تو بشو یاس قشنگ لحظه های بی قرارم

من میشم زلال بارون تا کنار تو ببارم

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه سری2

سلام دوستان عزیز این پست ادمه ی پست قبله امیدوارم لذت ببرین نظر یادتون نره جووون من


اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی

وفادارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی

091875759(امین)

ادامه مطلب ...

جک های با حال سری 1

سلام دوستان عزیز در این پست جک های جدید رو واسستون گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاددر ضمن چون شما دوستان لطف کردید و پیامک  نفرستادید مجبورم این پستو از خودم قرار بدم


1ترکه میمیره شب اول قبر 62 تا فرشته میان سراغش

2تاشون سوال میکردن....60 تاشون حالیش میکردن

ادامه مطلب ...

توجه توجه اطلاعیه مهم داغ داغ

با سلام عزیزانی که می خواهند پیامک های انها به اسم خودشون در این وبلاگ منتشر بشه میتونن پیامک های خودشون رو به این شماره بفرستند ذر ضمن پیامک های شما دوستان با حذف دو عدد از شماره ان درج میشود

09364172577

همچنین دوستان در صورت تمایل میتوانند اسمشون رو هم بنویسند

اس ام اس عاشقانه

سلم دوستان عزیز در این پست پیامک های زیبایی رو واستون گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد ادامه مطلب یادتون نره(جوووون من نظر یادت نره)


به اسمون سپردم چشم از تو بر نداره

مراقب تو باشه سرت بلا نیاره

تا تو نخوای نتابه دلت گرفت بباره

سپردم با تو باشه هر گز تنهات نذاره ادامه مطلب ...