پیامک های عاشقانه سری ۷

سلام سلام دوستان عزیز و گللللللللللللللللللم در این پست سری ۷ پیامک های عاشقانه رو واستون گذاشتم که امیدوارم خوشتون بیادو نظر هم یادتون نررررررررررررررررررررررره بووووووووووووس بوووووووووووس دوستون دارم خیلی زیاد فکر کردن اصلا نمیخواد امروز سعی کردم به مناسبت عید فطر پیامک های خیلی خیلی قشنگی واستون بذارم ادامه مطلبو از دست ندید


 بنام انکه اشک راآفرید تا آتش جنگلهای عشق را خاموش کند


بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه ی عشق تر است


(با این ۲ تا خیلی حال کردم)






بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست


بقیه در ادامه مطلب

محبت مثل سکه میمونه که اگه بیفته تو قلک قلب نمیشه درش آورد. اگرم بخوای درش بیاری باید اونو بشکنی



***



سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یاد


***


هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را


***

بخشندگی را از گل بیاموز، زیرا حتی ته کفشی که لگدمالش می‌کند را هم خوش بو می‌کند


***

زندگی گل سرخی است که گلبرگهایش خیالی و خارهایش واقعی است .


***

به من میگفت : آنقدر دوست دارم که اگر بگویی بمیر می میرم . . . . . . . باورم نمی شد . . . . فقط برای یک امتحان ساده به او گفتم بمیر . . . ! سالهاست که در تنهایی پژمرده ام کاش امتحانش نمی کردم


***


اگر ماه بودم به هر جا که بودم سراغ تو را از خدا می گرفتم اگر سنگ بودم به هر جا که بودی سر رهگذار تو جا می گرفتم اگر ماه بودی به صد ناز شاید شبی بر لب باممان می نشستی اگر سنگ بودی به هر جا که بودم مرا می شکستی، می شکستی


***

زندگی مثل یه جاده است ، من و تو مسافراشیم ، قدر لحظه ها رو بدونیم ، ممکنه فردا نباشیم


***

هر موقع خواستی از کسی جدا بشی یادت نره بهترین راه اینه که بهش بگی برای همیشه خدانگهدار، شاید طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشکنه ولی بهتر از اینکه منتظر بمونه


***

دوستان عزیز و گللللللللللللللللللللللللم نظر یادتون نرررررررررررررررررره
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد