پیامک های ارسالی دوستان عزیزمممممممممممممممم

سلام سلام دوستان عزیز و گلللللللللللللللللللم اول تشکر کنم از دوستای گللللللللللللللللم که واقعا به من لطف دارن و پیامک های قشنگ خودشون رو واسه من فرستادن امیدوارم همیشه موفق باشن و همچنین شما عزیزان هم از این پیامک ها لذت ببرید بووووووووووووس بوووووووووووووس








ببا فکر ای زیبا زندگی کن چون زندگی

به اندازه فکرهای تو زیبا میشود

۰۹۱۸۳۱۱۸۰(احسان)

ادامه مطلب ...

سلام سلام دوستان گلللللللللللللللللم در این پست 1 شعراز فرزاد حسنی واستون گذاشتم که امیدوارم خوشتون بیادو نظر هم یادتون نرررررررررررررررررررره بووووووووووس بووووووووووووووس







شب رفتنت آرزو می‌کنم…!


نشد تا تو هستی من عاشق بشم

. نشد قلب ما عشقو باور کنه …

,
به امشب به تقدیر من عشق تو
,
به حالی که بی من، تو داری قسم



بقیه در ادامه مطلب
, ادامه مطلب ...

خاطرات من قسمت اول(نترسی هاااااااااااااا)(به خدا واقعی واقعی)

سلام سلام دوستان عزیزم دیروز ۱ اتفاق واسم افتاد که منم یاد چند تا خاطره افتادم که وقتی بهشون فکر میکنم به خدا واقعا میترسم واااااااااااااااااای اگه من جای اون بودم چی؟؟؟؟؟حتما همه ی دوستان مادر بزرگ دارن حالا  بعضی ها به رحمت خدا رفتن و بعضی ها در قید حیات هستن منم میخوام چند تا خاطره که مادر بزرگم (که الهی فداش بشم )واسم تعریف کرده رو واستون باز گو کنم خیلی خیلی توپههههههههههههههههههههه








ماجرا از این قراره که من چند سال پیش ۱ روز که از مدرسه برمیگشتم با خودم

گفتم برم پیش مادر بزرگم و ۱ سری بهش بزنم اینم بگم من خیلی خیلی مادر

بزرگم رو دوست دارم و چون چند روز بود ندیده بودمش دلم واسش تنگ

شده بدو خلاصه رفتم و مثل همیشه.......



بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

شعر و متن عاشقانه بسیار زیبا برای اونا که عاشقن

سلام سلام دوستای گللللللللللللللم در این پست ۱ شعر عاشقانه واستون گذاشتم اوووووووووه
عجب چیزیه امیدوارم خوشتون بیاد و نظر هم یادتون نررررررررررررررره بووووووووس بووووووووووس




بیا تا لیلی و مجنون شویم افسانه اش با من


بیا با من به شهر عشق رو کن خانهاش با من


نگو دیوانه کو زنجیر گیسو را زهم وا کن


دل دیوانه ی دیوانه ی دیوانه اش با من


بیا تا سر به روی شانه ی هم راز دل گوییم


اگر مویت به رویت شد پریشان شانه اش با من


نگو دیگر به من اندر دل اتش نمیسوزد


تو گرمم کن به افسونت گرمی افسانه اش با من


چه بشکن بشکنی دارد فلک بر حال سرمستان


چو پیمان بشکنی بشکستن پیمانه اش با من


در این دنیای وا نفسای بی فردا


خدایا عاشقان را غم مده شکرانهاش با من

 

شعر طنز_ماچرای چت و چت بازی(خیلی جالبه حتما بخونیدش)

سلام سلام دوستان گل و عزززیزززززززززززززززم در این پست 1 شعر طنز واستون گذاشتم که اخرتشه امیدوارم خوشتون بیاد و نظر هم یادتون نررررررررررررررررره بووووووووس بوووووووووووس




شدم با چت اسیر و مبتلایش / شبا پیغام می دادم از برایش

به من می گفت هیجده ساله هستم / تو اسمت را بگو، من هاله هستم

بگفتم اسم من هم هست فرهاد / ز دست عاشقی صد داد و بیداد

بگفت هاله ز موهای کمندش / کمـــان ِابــروان ، قــد بلنــدش

بگفت چشمان من خیلی فریباست / ز صورت هم نگو البته زیباست

ندیده عاشق زارش شدم من / اسیرش گشته بیمارش شدم من

ز بس هرشب به او چت می نمودم / به او من کم کم عادت می نمودم

در او دیدم تمام آرزوهام / که باشد همسر و امید فردام


بقیه در ادامه مطلب

از دست ندید توپپپپپپپپپپپه
ادامه مطلب ...