دعوت به همکاری(به صرف شاااااااااااااااااااااااام و شیرینی)

سلام سلام دوستان عزیز و گللللللللللللللللللللللم تو این پست میخوام 1 کم با شما دوستای گلم درد و دل کنم و بگم که دیگه از تنهایی و از این که حرف دلمو به کسی نگم و از همه چی خسته شدم و میخوام از شما دوستان عزیزززززززززززززززززززززززززم دعوت کنم تا هر کسی که تمایل داره بیاد و تو این وب مطلب بذاره و من خیلی خیلی خوشحال میشم اگه این اتفاق بیفته و همچنین اینم بگم هر کی هر مطلبی که دوست داشته باشه میتونه توی وب بذاره هر کدوم از دوستان که تمایل دارن تو وب مطلب بذارن میتونن تو نظرات واسم پیام بذارن تا با هم صحبت کنیم و بعد از این که به توافق رسیدیم رمز ورود و نام کاربری رو به ایمیلشون ارسال کنم

منتظر شما دوستان عزیز و گلللللللللللم هستم




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد