پیامک های عاشقانه سری6(خیلی خیلی خیلی باحاله)

سلام سلام دوستان عزیز و گلللللللللللللللللم در این پست پیامک های عاشقانه رو با سری 6این مجموعه واستون گذاشتم که امیدوارم خوشتون بیاد ونظر هم یادتون نرررررررررررررررررره بوووووووووووس بوووووووووووووووس دوستون دارم خیلی زیاد فکر کردن اصلا نمیخواد 


تقدیم به تموم زندگیم و همه کسم





عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی، دختر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی، غذا نیست که بهش ناخونک بزنی، رفیق نیست که بهش کلک بزنی عشق مقدسه , باید جلوش زانو بزنی

بقیه در ادامه مطلب


کلاغ و طوطی هر دو زشت و سیاه آفریده شدند. طوطی اعتراض کرد و زیبا شد، کلاغ هم راضی به رضای خدابود. اکنون طوطی در قفس است و کلاغ آزاد



***




مرا این گونه باور کن : کمی تنها ، کمی بی کس ، کمی از یادها رفته ، خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته !!! نمی دانم مرا آیا گناهی هست؟ که شاید هم به جرم آن غریبی و جدایی هست؟ مرا این گونه باور کن


***


ای چراغ دل تاریکم از این خانه مرو، آشنای تو منم بر در بیگانه مرو، شمع من باش و بمان نور ز تو اشک ز من، جانفشان تو منم در بر پروانه مرو، سوختی جان مرا آه مکن، اشک مریز، از بر عاشق دلداده غریبانه مرو


***


1) یکی دلش به 100 دل بنده 2) یکی 100 دل به یه دل میبنده 3) یکی دل به یه دل میبنده و تا آخرش پابنده 4) یکی هر بار به یکی دل میبنده 5) یکی دل میبنده تا بخنده 6) یکی دلش آکبنده مونده به کی دل ببنده 7) حالا تو دلت شماره چنده؟؟؟


***


آدم ها در دو حالت همدیگر را ترک می کنند: اول اینکه احساس کنند کسی دوستشون نداره و دوم اینکه احساس کنند یکی خیلی دوستشون داره


***


اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! , اگه بی محابا دلها قبل از دستها بهم گره خورد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! , اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خرد نشی ؛ بدون تنها مرحمت "خدا" بوده ! , حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهائی خفه ات کرده ؛ شک نکن تنها مرحمت "خداست" که ؛ از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آورده


***


باید فراموشت کنم/ چندیست تمرین می کنم /من می تونم ،میشه،آروم تلقین می کنم /کم کم زیادم می رود،این روزگارو،رسم اوست،این جمله راباتلخیش صدبارتضمین می کنم


***


دوری زبرم ای گل ریحان چه نویسم.من مور ضعیفم به سلیمان چه نویسم.ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد.بااین دل پردردبه یاران چه نویسم



نظر یادت نررررررررررررررررررررررررررررررره



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد