پیامک های ارسالی دوستان عزیزمممممممممممممممم

سلام سلام دوستان عزیز و گلللللللللللللللللللم اول تشکر کنم از دوستای گللللللللللللللللم که واقعا به من لطف دارن و پیامک های قشنگ خودشون رو واسه من فرستادن امیدوارم همیشه موفق باشن و همچنین شما عزیزان هم از این پیامک ها لذت ببرید بووووووووووووس بوووووووووووووس








ببا فکر ای زیبا زندگی کن چون زندگی

به اندازه فکرهای تو زیبا میشود

۰۹۱۸۳۱۱۸۰(احسان)

لبخند تو را چند صباحیست ندیدم

یک بار دگر خانه ات اباد بگو"سیب"

091875759(امین)



***


زندگی انقدر ابدی نیست که هر روز بتوان

مهربان بودن را به فردا انداخت....

۰۹۱۳۷۳۲۵(مهناز)



***


با ارزش ترین چیز در زندگی دل ادمهاست

اگه کسی بهت سپردش امانت دار خوبی باش...

۰۹۳۶۹۶۵۵۴(جاسم)


***


متن نگاهت ای دوست از راه عشق لبریز

صدها ستاره حیران از ماجرای چشمت...

۰۹۱۹۱۳۶۶۵(نگین)


***


مثل پرستوی سراسیمه عشق

پشت دیوار دلم از همه محبوب تری....

۰۹۳۶۷۶۳۸۸(یگانه)


***


صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم؟؟

تا به کی در غم عشق تو ناله شب گیر کنم....؟؟

۰۹۳۶۵۳۰۵۲(مهسا)


***


بر سر سفره احساس اگر جایی بود

سخن ساده و دعای مرا جای دهید...

۰۹۳۶۷۷۹۸۰(مسعود)


***


قلب ها شیشه ی احساس اند

تقدیم به وجودی که احساس قلبش منم...

۰۹۳۵۷۰۴۸۰(محمد)


***


با این که سیم کارتمون اعتباریه

ولی معرفتمون دایمیه!!!!!!

۰۹۳۷۵۸۳۳۰(گلناز)دمش گرم


***


فرقی نمیکنه که به اندازه دل ۱ گنجشک دوست دارم یا به اندازه دل ۱ فیل

مهم اینه که به اندازه ۱ دل دوست دارم....

۰۹۳۶۸۶۰۸۱(سعید)


***


اگر روزی مقدر شد که با اشکت وضو سازم
خدا داند که با چشمت هزاران قبله میسازم...
۰۹۳۷۲۲۰۶۶(سارا)

***

من خیلی خوشحالم که ایرانسل اومد و ثابت کرد که با خط ۵ هزار تومنی هم
میشه واژ های دوست دارم رو ارسال کرد پس عزیزم اینقدر دهن بین نباش...
۰۹۳۵۹۶۱۳۶(پوریا)

***

دوستان عزیزم بازم ممنون از لطف تون بوووووووووووووس بوووووووووس نظر یادتون نرررررررررررره
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد