اس ام اس عاشقانه

سلم دوستان عزیز در این پست پیامک های زیبایی رو واستون گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد ادامه مطلب یادتون نره(جوووون من نظر یادت نره)


به اسمون سپردم چشم از تو بر نداره

مراقب تو باشه سرت بلا نیاره

تا تو نخوای نتابه دلت گرفت بباره

سپردم با تو باشه هر گز تنهات نذاره

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن
صیاد اگر هستی بابوسه شکارم کن

***
توی خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین
تا ابد فکر تو هستم نازنین ر فیق دیرین

***
فرانسوی ها میگن به قلب ما نزدیک است
ان کسی که از چشم های ما دور است

***
اگر یادت کنم دیوانه میشم
فراموشت کنم بیگانه میشم
اگر ترکت کنم میمیرم از غم
فراموشت کنم میپاشم از هم

***
از شب پرسیدم چه بنویسم برای کسیکه
دوستش دارم  گفت بنویس بی تو فردایی ندارم

***
باز امدنم به خدمت دیر نشد
اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد
1 موی تو را به عالمی نفروشم
تو جان منی کسی ز جان من سیر نشد

***
ای نگاهت پلی از مخمل و از ابریشم
روز گاریست که تنها به تو میندیشم

***
در فلسفه ی وفا چنین امده است
دل وقف شکستن است بیهوه نرنج

***
خواندمت گل تا بدانی از هزاران گل سری
یک جهان گل دیده ام اما تو چیز دیگری

***
من از طرز نگاه تو امید مبهمی دارم
نگاهت را نگیر از من که با ان عالمی دارم

***
اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست
وفا ان است که نامت را همیشه زیر لب دارم

***
قلبم ببر جانم ببر اما ز خود دورم مکن
رفتی برو بردی ببر اما فراموشم مکن

***
شنیدی میگن خیلی دور خیلی نزدیک؟
اولی دستامونه دومی دلامونه

***
دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است
شیشه ی بشکسته را پیوند کردن مشکل است

***
کوتاه ترین کلمه دنیا i
شیرین ترین کلمه دنیا love
عزیز ترین شخص دنیا you



جوووووون من نظر بده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد