اس ام اس عاشقانه سری۴

سلام دوسان عزیز در این پست بازم از پیامک های خودم اجبارا قرار دادم امیدوارم خوشتون بیاد


تو بشو یاس قشنگ لحظه های بی قرارم

من میشم زلال بارون تا کنار تو ببارم

جایگاه همیشگی تو در قلب من است

اگر صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشد


***

*×~¤¤*به زبان باستانی نوشتم دوستت دارم

فکرشو بکن از قدیما دوست داشتم


***

صدایت بهترین ترانه زندگی و

وجودت بهترین تکیه گاه برای بودن است


***

ناز ان چوپان که سازش مال ماست

ناز ان دوستی که قلبش یاد ماست


***

هر چی شعر عاشقونست من برای تو نوشتم

تو جهنم می سوختم مینوشتم تو بهشتم


***

دوست داشتن همیشه گفتن نیست

بلگه نگاه است٬ سکوت


***

شب بود ٬شمع بود ٬من بودم و غم

شب رفت٬شمع سوخت٬من موندم و غم


***

زندگی مرگ است و مرگ است زندگی

پس درود بر مرگ و مرگ بر زندگی


***

دل هیچکس نمیسوزد برای حال غمناکم

مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم


***

میدونی چرا معرفت ها کم شده؟؟؟

چون همش تو وجود تو جمع شده!!


***

نمیگم دوست دارم٬نمیگم عاشقتم٬میگم دیوونتم

که اگه ۱ روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست


***

سر ان ندارد امشب که براید افتابی

چه خیال ها گذر کرد و گذر نکرد خوابی


***

لیوان ز لبت بوسه گرفت و من ز لیوان

دیدی ز لبت بوسه گرفتم به چه عنوان


***

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد