جمله های عاشقانه سری2

سلام سلام دوستان عزیز و  گللللللللللللللللللم در این پست جمله های عاشقانه زیبایی رو واستون گذاشتم که امیدوارم خوشتون بیاد و نظر هم یادتون نررررررررررررره دوستون دارم خیلی زیاد فکر کردن اصلا نمیخواد






سلام سلامی از قلب شکسته از قلبی دور افتاده همچون کبوتری سبکبال که دراسمان عشق به پروازدرامده است سلامی به بلندای اسمان و به زلال و خلوص چشمه ساران سلامی به لطافت گرمای بهاری سلامی همچو بوی خوش اشنایی سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل

بقیه در ادامه مطلب
روز اول گل سرخی برام اوردی گفتی برای همیشه دوستت دارم روز دوم گل زردی برایم اوردی گفتی دوستت ندارم روز سوم گل سفیدی برایم اوردی و سر قبرم گذاشتی و گفتی منو ببخش فقط یه شوخی بود

***
کاش دوستی ما، مثل رابطه دست و چشم بود. وقتی دستت زخم می شه چشمت گریه میکنه و وقتی چشمت گریه می کنه دستت اشکشو پاک می کنه. اما حیف..


***

تبسم بدون اینکه دهنده اش را فقیر کند گیرنده اش را ثروتمند می کند
(خیلی باهاش حال کردم)

***

می گن لبخند ربطی به مرگ نداره ولی تو بخند تامن برات بمیرم


***

عشق یعنی حاضر باشی هر سختی رو بخاطر راحتیش تحمل کنی



***


با سیم نازمژه هات یه عمره گیتارمی زنم نگاهتو کوک نکنی من خودمودارمی زنم چشمات اگه رو پنجرم طرحه ستاره نزنند دست خودم نیست دلمو به درودیوارمی زنم تواگه نباشی من مثل اون پسرکی که گمشده گوشه کوچه می شینم ازغم تو زارمی زنم

***
هنر شمشیر اینه که یکی رو دو تا می کنه،بنازم هنر عشقو که دو تا رو یکی می کنه!

***

میدونی بعضی شبا چرا زود صبح میشه؟ چون خورشید هم دلش برات تنگ میشه!

***

دوست دارم زیر بارون گریه کنم می دونی چرا؟ چون کسی اشکهامو نمی بینه حتی تو عزیزم

***
هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را

***
عشق تنها میکروبی است که از راه چشم سرایت می کند

***
شمع سوزان توام اینگونه خامو شم نکن در کنارت نیستم اما فراموشم نکن

***

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد