پیامک های ارسالی شما دوتان عزیزممممممممممممممممم

سلام سلام دوستای گللللللللللللم در این پست پیامک های ارسای شما دوستای گلللللللللللل و ناز و عزیز خودم رو گذاشتم که لطف کدید و پیامک فرستادید از  متون تشکر میکنم بووووووووس بوووووووس نظر یادتون نرررررررررررررررررررررررره



نازنین تر ز تو کس نیست که یادش بکنم
سر و دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم
تا زمین هست و زمان هست بگوییم
تو عزیزی و عزیزان به فدایت بکنم
۰۹۱۸۷۵۷۵۹(امین)


گلهای بهشت سایه بانت
یک دسته ستاره ارمغانت
یک باغ پر از گلهای نرگس
تقدیم به قلب مهربانت

۰۹۱۸۷۵۷۵۹(امین)


***


ریاست محترم دل : اینجانب عشق

فارغ التحصیل رشته محبت از دانشگاه عاشقان افتخار دارم در یکی از

شعبه های قلب شما انجام وظیفه کنم ! اجازه میدید !؟

۰۹۳۶۴۰۷۸۰(محمد)


***


خبرت هست که از خوبی خود بیخبری

به خدا خوبتر از خوبتر از خوبتری

۰۹۱۸۷۵۷۵۹(امین)


***


دوسطط دارم با  ط  دسته دار !

که دستش بخوره تو سر هرچی حسوده !

۰۹۱۹۱۳۶۶۵(نگین)


***


سر و پایت طلا باشه گل من / وجودت بی بلا باشه گل من

به غیر از من اگر یاری بگیری / الهی بی وفا باشه گل من !

۰۹۱۹۴۳۳۱۴(نازنین)


***


نوشتم حرف دل را تا بخوانی / که چون دوری ز من دردم بدانی

در این دنیا ندارم غیر تو کَس / بمیرم گر مرا از خود برانی . . .

۰۹۱۹۴۳۱۴(نازنین)


***


عمری است که ویران شده ام / ساکت و سرد و پریشان شده ام

تا تو آیی و مرا دریابی / من اسیر شب طوفان شده ام . . .

۰۹۱۹۴۳۳۱۴(نازنین)


***


نبودن هیچکس سخت نیست ، فراموش کردن یک بودن سخت است . . .
۰۹۳۶۵۳۰۵۲(مهسا)

***

دلم با عشق تو عاشق ترین شد / تمام لحظه هایم بهترین شد

ولی بی مهریت کار دلم ساخت / دل تنهای من تنها ترین شد . . .

۰۹۳۶۳۸۹۶۳(کامران)


***



ترسم که شبی در غم جانکاه بمیرم / در حسرت دل باشم و با آه بمیرم

آن لحظه آخر که اجل گفت بمیرم / ای کاش تو را بینم و آنگاه بمیرم . . .

۰۹۳۷۳۰۵۲۴(فریبا)


***


تو بشو ساحل قلبم/من بشم ماهی مرده

تا بگن به عشق ساحل/لب دریا جون سپرده

۰۹۱۸۷۵۷۵۹(امین)


***


اض ثمیم غلبم دوسطت دارم !

غلت غلوت دوستت دارم !

۰۹۳۵۳۴۷۹۵(زهرا)


***

وای وای که که نمیدونم چه جوری از شما دوستای گلللللللللللم تشکر کنم فقط میتونم بگم دوستون دارم خیلی زیاد فکر کردن اصلا نمیخواد

منتظر پیامک های شما دوستان گلللللللللم هستم بوووووووس بوووووووس

اینم شمارم

۰۹۳۶۴۱۷۲۵۷۷


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد